Telefoonnummer

06-24518604

E-mail

info@uwkeukenkast.nl

BTW Nummer

NL003587087B24

KvK nummer

81638701

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR ALLE VRAGEN

INFORMATIE VRAGEN

(algemene) Veelgestelde vragen

Wat is de leveringstermijn?

De keukenblokken, accessoires, kranen en spoelbakken zijn vaak direct uit voorraad leverbaar. Na aankoop nemen we contact met je op om een afspraak te maken voor afhalen of bezorging. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan brengen we je hiervan natuurlijk op de hoogte.

Voor de overige producten geldt een levertijd van 1 tot 3 weken. Aarzel niet om vooraf te informeren naar de exacte leverweek.

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Ja, neem hiervoor contact op dan bespreken we graag de mogelijkheden.

Kan ik contant betalen?

Contant betalen bij afhaal is mogelijk.

Zijn de keukens voorgemonteerd of is het een bouwpakket?

Ja, bij uwkeukenkast.nl worden alle keukenblokken voorgemonteerd geleverd. Dit betekent dat je ze gemakkelijk en snel in je keuken kunt installeren.

Kan ik mijn product retourneren?

Ja je hebt 14 dagen bedenk tijd, mits er nog niks aan de installatie gedaan is.

Is mogelijk om te de producten eerst te zien?

Ja hiervoor kun je het contactformulier invullen en nemen we contact met je op. Dan laten we je graag de producten zien. Let op wij beschikken niet over een showroom maar kunnen wel een beeld geven van de producten.

Welke garantie gelden er op keukenblokken?

Je hebt 14 dagen bedenktijd. Wanneer de installatie materialen zijn aangebracht of er iets in de richting van de installatie is verricht is retourneren niet meer mogelijk. Mocht je hier vragen over hebben neem dan gerust contact met ons op!

Kunnen jullie de keukenblokken ook monteren?

Nee, dit doen wij niet. Hiervoor verwijzen wij je graag naar een specialist van Werkspot.

Zijn andere kleuren of combinaties mogelijk?

Dit is mogelijk door contact met ons op te nemen of te mailen. Zorg ervoor dat u uw wensen zo duidelijk mogelijk formuleert, waarna er per mail of telefonisch contact met u wordt opgenomen.

 

Is het mogelijk om een uitsparing in het blad te krijgen?

Nee, dit is niet mogelijk.

Hebben jullie instructies voor bij het monteren?
 Op dit moment zijn we bezig met het ontwikkelen van een handleiding om de montage zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

In de tussentijd staan onze medewerkers klaar om je te helpen met eventuele vragen over de installatie.

Is het afhalen van producten mogelijk?

Ja, dat is mogelijk! Kies tijdens het afrekenen voor de optie "Bestelling afhalen". Nadat je bestelling is afgerond, nemen we contact met je op om de afhaaldetails verder af te stemmen.

Bezorgen jullie ook?

Ja, wij leveren tot aan de eerste drempel. De bezorgkosten variëren afhankelijk van uw regio en het type product. De exacte kosten worden weergegeven in de winkelwagen voordat u afrekent.